2008. január 18., péntek


Most vettem észre, hogy a technikáról nem is írtam. A fákat "applikáltam", de nem hagyományos módon, hanem ragasztóstift segítségével. Majd egyszerűen, sima öltésekkel levarrtam, aztán jöttek a cérnával történő "rajzolások". Ekkor már alátettem a kesztyűvatelint. A zúzmarás fáknál sokat gondolkodtam, végül megtaláltam ezt a kötőfonalat, mi is a neve? Buklé, azt hiszem na, mindegy, ide pont jó lett - hó lett.... Nem tudtam megállni, még egy pár öltést tettem azzal fényes-fémes gépi tűző cérnával is. Igaz a kép nem adja nagyon vissza. Lehet, hogy rögtön annak aki ránéz nem mondja meg, hogy ezt Finnország ihlette, de nekem igen.
A lényeg, pedig, hogy bekerültem a Kultúraquiltek csapatába, mint a tartalékos játékos, aki a kispadon várt a lehetőségre. Érdemes volt megvarrni! Tartozom még az ihletadó képpel, ime.

Végignézve a lányok alkotásait, mindegyikből sokat lehet tanulni, remek lesz a képeket élőben is megnézni.

Nincsenek megjegyzések: