2008. június 2., hétfő

Marokkói ablak




Elkészült.... bár nem mondhatnám, hogy elégedett vagyok! Sőt! Kicsit elkapkodtam, kezdve azzal, hogy a hímzésnél (rácsozat) valamilyen meggondolásból hozzáfogtam a táskamerevítőt. Mire a felét kb. kihimeztem, rájöttem, hogy nem tudom rávasalni az ablakkeretet, ahogy elterveztem, mivel a merevítő olvad a vasalástól. Na, sebaj, gondoltam, majd kézzel rávarrom. Igen, de valamiért nem tetszett, nem volt szép. Maradt a gépi varrás.
Na és igazán sokat festettem a hét végén, de olyan kéket, amit szerettem volna, nem sikerült kevernem. A türkiz jó lett, ezért esett erre az ablakra a választás. Mikor már félig kész volt, akkor jutott eszembe, jobb lett volna csak az ablakot A4-es méretben megvarrni.
Persze megint a kék lett a nyerő, de megígértem magamnak, hogy akármi is lesz a következő ország, nem lesz kék. Itt annyira tetszettek a fűszerpiacok, nem is értem, miért nem azt varrtam meg.

Nincsenek megjegyzések: