2008. október 23., csütörtök

Kipécézve....

Kastanie kipécézett! Ez egy újabb "őrület" a neten, de tetszik. Teendőim a következők:
1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Magamról:
1. Mindenféle "kézi" mesterséget szeretnék művelni, kipróbálni, sajnos az időhiány legtöbbször gátat szab a vágyaimnak. Ezek közül bárminek bátran nekifogok.
2. A régi korok és kulturák szerelmese vagyok, valamikor régész (is) szerettem volna lenni. Ha hazai földön vagy a nagyvilágban járok, sosem hagyom ki az építészet remekeit vagy a romokat. Ha tehetném, állandóan utaznék, a tájak, tengerpartok is a kedvenceim. Ezeket most "textilbe képzelem". Előző életemben biztosan egy régi házban éltem a tenger mellett.
3. Nagyon szeretek nevetni, olvasni, sportolni, a házimunkát szükséges rossznak tartom, annyi más fontosabb dologra kell az az idő.
4. "Titkos" álmom, hogy még egyszer megtanulok zongorázni.
5. Ha tehettem volna, itthon maradok a gyermekeimmel, főállásban egyben a hobbimat művelni, abból élni.
6. Allergiás vagyok az alkoholistákra, az önző emberekre, a "nyafka nőkre", az üres fejű emberekre általában, ha tehetem kerülöm őket.
7. Bizonyos dolgokban precíz vagyok, de ugyanakkor másban - amit nem tartok olyan fontosnak - rendetlen.
+1. Mióta az eszemet tudom, nem szeretem a bőrös, csontos baromfihúst és utálom, ha rám akarják erőltetni, azzal, hogy ez milyen finom.
Akiket én kipécéztem:
beszand
juhizs
violini
márta néni
agibo
martimez
frida

7 megjegyzés:

Monika írta...

Olyan érdekes,hogy többen közülünk egy régebbi világba,régi házba vágyunk!

beszand írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám!Kívánom, hogy minden kézműves dolgot próbálj ki, mert amihez hozzá fogsz abból jó kerekedik ki! Egyik vágyad teljesítésében segíthetek pár kottával!:) Vigyek szerdán?

Endy írta...

Koszonom èn is ,hogy Ràm gondoltàl, a napokban leulok ès megcsinàlom ezt a kipècèzèst magamròl..!

Trudi írta...

Jó játék, ugye? Andi, még nem kell a kotta, majd szólok!

Névtelen írta...

Trudi! a zongoraórákat majd kezdjük együtt. jó? Valami on line oktatás kéne nem?

Trudi írta...

Benne vagyok! 15-én megbeszéljük!

Zelnice írta...

Trudi!Márta néni is zongorázni vágyik :-)))
köszönöm hogy rám is gondoltál,most hogy van megint netem megírom majd én is.