2008. december 15., hétfő

Elmaradt ígéretek beváltása


Nagyon elszaladt az idő, ígértem a kisebbik lányomnak egy táskát. Már régebben elkészült a közepes rajzmappájára egy általa tervezett - fekete-lila négyzetekből álló borító. Ehhez ígértem egy kézitáskát is, amit most sikerült befejezni. Nem szerette volna, ha nagyon letűzöm, csak így az "árok" mellett, illetve ragaszkodott a pókhálós mintához. (Ilyen volt a mappaborító, emlékeztetőül idetettem a képet is.) A lila anyag egyébként az Ikeából való. Sajnos ezzel el is fogyott, legközelebb, ha megyek fel a másik lányomhoz budapestországba, akkor szerét ejtem a beszerzésnek is.

Én már kevésbé voltam boldog, mivel sok olyan rossz hatás ért mostanában, amit nehezen dolgoztam fel. Felkértek egy személyes ajándék varrására - egy kisebb kép lett volna - közben igaz beteg lettem, még előtte volt is egy kis félreértés kettőnk között, amit tisztáztunk. Csakhogy beleavatkozott egy harmadik hölgyemény is, aminek az lett a vége, hogy szerinte én visszamondtam a varrást. Itthon betegség alatt már kiszabtam a terveim szerint az anyagokat, mit sem sejtve, hogy már nem az lesz az ajándék, mivel az említett harmadik hölgyemény lefújta a többiek felé és más ajándékot vettek. Csakhogy erről engem elfelejtettek értesíteni. Mikor újra találkoztunk, és ez kiderült, csak néztem, mint az a bizonyos illető a moziban. Három napig rágódtam, hogy most mi is történt, mivel ha én mondom vissza, nyilván közlöm a többiekkel is. Ma aztán úgy döntöttem, hogy nem érdekel, a képet megvarrom, majd valaki más örülni fog neki! Nem kedvelem az erőszakos embereket!

Sajnos sokat el tudok rágódni egy számomra kellemetlen megjegyzésen. Például tegnap az is elhangzott - egy nálam pár évvel idősebb nőtől, hogy el kell fogadnunk, lassan "szépkorúak" leszünk. Na, még hogy szépkorú... szépkorú az anyukám, aki 74 éves, de még Ő is kikérné magának, amilyen fiatalos!

3 megjegyzés:

kastanie írta...

Trudy, sajnos ilyen bosszantó helyzeteket csak több nő együtt képes létrehozni.
A szépkorúságból pedig nyugadtan és jogosan csak a szép-et vedd magadra.

Trudi írta...

Igen, sajnos nem véletlen, hogy általában nem érzem jól magam ott, ahol sok nő van együtt.
Köszi, kedves vagy, igyekszem megfogadni.

Juhizs írta...

sok nő együtt soha nem jó...