2008. december 23., kedd

PIF - Mártitól



Már a "körmömre égett", hogy feltegyem a képet ezekről a gyönyörűséges ajándékokról, amit december 19-én kaptam meg Martimeztől. (Nem mentegetni akarom magam, de egybe esett az iráni k.quilt határidejével, na meg az év végi hajrával és a karácsonyi készülődéssel. Sajnos hajlamos vagyok a végsőkig halogatni a dolgaimat. Aztán egyszer csak ráébredek, hogy itt az utolsó nap. )
Egyik ámulatból a másikba esve bontogattam ki a csomagot. Még mindig van valami... Nagyon tetszenek, szeretem ezt a natúr színvilágot. Papírzsepitartót persze még mindig nem varrtam magamnak, így hát pont jókor jött. Na és a felvasalható képek, valamint a felvarrható apróságok... már alig várom, hogy felhasználjam valamennyit. A kis télapós zsákot már ki is tettem karácsonyi dekorációként az étkezőbe. Régóta tervezek egy redwork-öt, a macis minta szerintem ezért érkezett.
Köszönöm szépen. A két ünnep között lesz időm elkészíteni az én ajándékaimat is - halkan jegyzem meg, csak ketten jelentkeztek.

1 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon örülök ,hogy tetszik. Képzeld el még nekem sincs zsepitartóm (a világ legegyszerübb dolga megvarrni,de nincs...