2010. május 28., péntek

UFO-k


Ideje lesz, hogy jelenkezzem végre a befejezett dolgaimmal, vagyis az UFO-immal. Elővettem a takarót elsőre, de sajnos a tűzés van hátra, ami csak nem akaródzik összejönni. Géppel, vagy kézzel? Nehezen döntök, rájöttem, nem is szeretek ilyen nagy darabokat tűzni. Most értettem meg, hogy miért vannak pl. Amerikában olyanok, akik "bértűzés"-t vállalnak. Lényeg, hogy a kisebb darabokat vettem elő: egy libás tartót, egy hengerpárnát, egy babát. A libás tartó elkészült, a párna is, a baba még nincs kész, mivel a haja még nem az igazi. Réges-rég hevert szegény ruhátlanul, egy tatabányai táborban készült. A haja elég ritkás, már kész volt, nem tudom, most hogyan javíthatnék rajta, lehet, hogy kalapot kap... Ruhája már van, arról még nem készítettem képet.
Ez a hengerpárna a nagylányom kívánsága volt.

Nincsenek megjegyzések: