2010. augusztus 31., kedd

Afgán hímzés....

Átvettem egy afgán hímzést Krisztitől, s mivel itt a közönségszavazat lesz a döntő, meg is valósítottam a tervem. A méret adott volt: 30 x 50 cm. Holnap van a határidő, ma elküldtem a képeket. Ide nem tehetem fel, mert "titkos" lesz a szavazás a MFC honlapján megjelenő fotók alapján. Még a Hírfoltokban nem jelent meg a szavazás határideje, de gondolom a honlapon fenn lesz. Van egy emil-cím, ahova küldeni kell a szavazatokat. Egyelőre ennyi. Már nagyon izgulok.... viszont a titokzatos barna quiltről, ami végül kiment Birmingham-ba nem találok sehol képet, pedig szeretném már látni. Csak én vagyok ilyen kiváncsi rá?!
A változatosság kedvéért megkötök egy baktust, amiről most hallottam először. A kötős blogokban találtam, én vagyok csak ilyen maradi, állítólag nem új találmány. Fonalam van bőven, időm nem annyira, holnap már mennem kell dolgozni. Véget ért a nyári szabi, de úgy tűnik a nyár is idő előtt! Már csak abban reménykedem, hogy mégsem igaz az a jósolgatás, hogy novemberben már kemény tél lesz.

4 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Jajjaj, most mindenki olvashatja, hogy egy éve voltam olyan bohó, hogy azt higgyem egyszer én is megérek majd egy Határtalanulra. Pedig, dehogy :D
Neked viszont kapóra jött. Kíváncsi vagyok mik születtek.

Trudi írta...

Bocsi, nem így gondoltam, valószínűleg még én egyáltalán nem vagyok erre érett, csak próbálkoztam. Tudod, a régi álmaim, hogy egyszer én is művész lehettem volna... de lehet, hogy kézműves inkább, nem tudok dönteni. MIndegyik jó lett volna! Csak a két kezemmel hozzak létre valamit. A sors és a szüleim másképp döntöttek. Most már teljesen mindegy.

gubike írta...

Bebarnábbult a képed?
Szorítok, hogy sikere legyen!

Trudi írta...

Gubike! Zöldült... majd küldök képet róla, hogy ha esetleg rám szeretnél szavazni. Itt nem a zsüri, a közönség dönt.