2010. augusztus 19., csütörtök

Birmingham...


Sajnos az utolsó rostán kiestem a barna quiltből, ami Birmingham-be utazott. A zsűri szerint nem illettem a többiek közé, túl világosbarna a képem, de "vigaszdíjként" az országos kiállításon fenn lesz a többivel együtt. Megértem én a zsürit, nincs bennem semmi rossz érzés, megszoktam már, hogy "kilógok" a sorból, megkockáztatom a megjegyzést, talán túl egyéni a stílusom?! Egyszer egy foltos ismerős különcnek nevezett. Nem lehet mindenki egyforma, akkor nagyon unalmas lenne az élet! Arra is rájöttem, hogy nem olyan fontos nekem a pályázatokra történő jelentkezés, szívesebben varrok a magam, a család, a barátok örömére, a kötelezőket sosem szerettem. Nekem azért az egyik kedvencem maradt, egy új próbálkozásom második darabja, amit terveim szerint még sok fog követni. Az eredeti ötletem teljesen más volt, sötétebb barna színben.

15 megjegyzés:

Bea írta...

Ezért utálom a zsűrizéseket. Számomra nem elfogadható indok, hogy "túl világosbarna". Gyönyörű ez a kép, úgy, ahogy van. Nem tudom, hogy mi volt a kiírás, de ha színtónusokban gondolkoznak, megadhattak volna koordinátákat, hogy mettől meddig... Ha meg szettet akarnak kiküldeni, akkor meg hirdessék úgy.

Kaoka írta...

Kellett valami kifogást keresni... :(
Gyönyörű ez a kép, szinte érezni a napsugár simogató melegét. Én I. helyezetet adok neked érte. :)))
Még nem találkoztam igazságos zsűrizéssel. Sajnos mostanában becsületes sorsolással sem. :D

Trudi írta...

Bea, Kaoka kedvesek vagytok. A versenykiírás úgy szólt: barna színkapcsolatok.

Bea írta...

akkor meg főleg tartom, amit írtam. Mondjuk, megoldhatták volna úgyis: sorsoltunk, mert nem tudtunk dönteni. Ezt azért jobban meg lehet érteni, mint egy ilyen mondva-csinált hülyeséget.

Görgei-Reiner Rita írta...

Én még első körben kiestem, és meg sem indokolta a zsűri.
Megértem a csalódottságod, ne törjön le a szubjektív minősítés! Igazán mesteri a képed, nekem tetszik!

gubike írta...

Nekem is tetszik a képed. Mekkora?

Marika írta...

Csodálatos szín világ!
Egy napsütéses őszi délután lehet érezni a napsugarat :))
Ne légy szomorú és csalódott,nem érdemes te megtettél mindent ,milyen jó hogy nem vagyunk egyformák most mind egyforma képet válogattak volna be .???

F.Gina írta...

Nagyon szép, vigasztaljon, hogy nekünk tetszik. És azt, hogy különc, és kilós a sorból, vedd dicséretnek !

Marcsi írta...

Mindig lenyűgöznek a munkáid. Ez az alkotásod is csodálatos. Egy biztos: én szívesen lennék a tanítványod. A zsűri véleményére nem szabad elkeseredni, te csak alkoss tovább!

Trudi írta...

Nagyon szépen köszönöm, igazán jól esik, hogy így látjátok. Nem törtem le, úgy érzem, ahogy írtam, nem olyan fontos már nekem, hogy pályázatokra jelentkezzem. Igazából egy újabb stresszforrás volt mindig a határidő.
Gubike: 40 x 40 cm volt a megadott méret.
Marcsi: igazán megtisztelő, én is tudnék Tőle tanulni.

ezkriszti írta...

Azért jó lenne, ha stresszforrás ide-oda, azért varrnál majd pályázatokra is néha. Belülről jövő, igazi Trudisakat. :-)
A kiállításokon meg megnézhetné sok ember.

maca írta...

Nekem nagyon tetszik, és te úgy vagy jól, hogy ki lógsz a sorból. Szeretem nézegetni a kilógós munkáidat, és remélem még sok ilyet fogsz alkotni!

Erika írta...

Nagyon tetszik! Harmónikus a színösszeállítása, ügyes vagy!
Nagyszerű dolognak tartom, ha valaki megtalálja a saját stílusát.

Trudi írta...

Erika! Szeretem ezt a fajta technikát, lehet, hogy ennél maradok. Az afgán hímzést is ilyen környezetbe helyeztem.

Varga Györgyi írta...

Ez a munka egészen fantasztikus! Én nem értem a zsűrit!