2012. február 17., péntek

A tavaszváró takaró 1. rész

Mit lehet tenni ilyen sötét, behavazott napon? Mostan színes virágokkal álmodom... a költő után szabadon. Varrásügyben: egy kép tűzése vár rám, amin még gondolkodom. Tervezgetek a pályázati kiírások kapcsán, illetve szelektálok, rakodok. Megtaláltam a pár évvel ezelőtti tihanyi táborban elkezdett virág blokkokat egy dobozban. Akkor cserére szólt a felhívás, varrtunk egy-egy 25x25 cm-es molinóra színes, 3 rétegű virágot. Elnégyeltük, majd cseréltük a negyedeket. Aki többet vitt, többet kapott. Én persze csak kettő-három db-ot vittem (időm nem volt többre). Így egy tarka virágoskert jött létre, kinek takaró, kinek falikép. Amikor hazajöttem, utána varrtam belőle még pár darabot. Azután, ahogy egyre szebb és jobb anyagaim lettek, gondoltam még varrok hozzá. Valami majd csak lesz belőle. Ennyi év alatt az is kiderült, hogy nem igazán vagyok egy takaróvarró típus, sokkal jobban érdekelnek a faliképek és a táskák. Azért néha "nekifutok" egy takarónak is. Most jó volt játszani a színekkel, rakosgatni egymáshoz őket. Találtam végre az összekötő színhez megfelelő zöldet is.

3 megjegyzés:

Márta néni azéris írta...

Ez tényleg nagyon vidám, nagyon tavasz, de nagy munka lesz egy takarót megcsinálni vele. No de kis munkával nem lehet szép nagy takarót csinálni.

Trudi írta...

Szerintem nem olyan nagy munka, mivel a blokkok készen vannak, a zöld csíkokat levágom, hozzávarrom, keretezem. Nekem a tűzés nagy munka egy takarónál, ezért sem sűrűn készül. Kézzel már nem akarok takarót tűzni, gép alatt is elég macerás tologatni. De majd meglátjuk (ahogy a vak is mondta).

dixike12 írta...

Nagyon szép lesz mi a csoportba varrtunk ilyen virágokból takarót és nagyon jól mutat mikor kész