2008. február 17., vasárnap

Thaiföld






Ma ránéztem a naptárra és arra gondoltam, most már neki kellene látni a következő képnek, ami thaiföldi lesz. Nehéz lesz eldönteni, melyiket a sok közül. Valamiért engem mindig a régi kultúrák emlékei vonzanak, persze ez nem újkeletű dolog. A régészet mindig is kedvenc vesszőparipám volt, nem véletlenül. Szép színes témákat is találtam, de azt hiszem maradok a buddha szobroknál. Van ez a fej, a fák közé szorulva, nagyon "szemezek" velek, aztán ott van egy fekvő buddha, sárga "ruhával" a nyakában, majd a sok-sok ülő szobor, aztán egy romok közül kitekintő másik szobor. A héten eldől, melyiket varrom meg. Találtam egy sejtelmes-vízes képet is, amihez remekül felhasználhatnám a zöld organzát.

Végül egy fába szorult régi buddha szobor feje lett a "befutó".

1 megjegyzés:

beszand írta...

Nagyon várom már a képet! Sejtelmes mondatokat írtál, és nagyon kiváncsivá tettél.