2008. szeptember 1., hétfő

Elkészültem a miniquilttel....

Mindenféle ötletelés után végre elkészültem a pápuákról varrt quilttel is. Most a technika ördöge megtréfált, mivel éppen kimerült az elem a fényképezőgépben, ezért még nem tudtam feltenni a képet. Teljesen más lett, mint az eddigi munkáim, színben sem illik a többi közé. Nem tudom, hogy ez jó-e, azt hiszem igen. Vagy mégsem, mivel nem azonos stílusjegyeket visel? Volt sokféle elképzelésem, pl. térbeli, a női fej nyakában lógó többsoros kagylónyakláncot szerettem volna térbeli megoldásként, szintén kagylókból felvarrni. Aztán volt olyan, hogy igazi tollakat tűztem volna rá, a fej köré, stb. Végül a legmorbidabb győzött, a "skeleton man", vagyis csontváz ember. Sajnos - mivel megint a határidő legvégén készültem, fotózni a fáziskokat megint nem volt idő. Volt egy régebbről festett fekete anyagom, ami pont jól jött most, mivel nem túl erős fekete. Használt fehér lepedőből vágtam ki az alakokat, kétoldalas vetexre vasalva, majd ráfestettem a fekete formákat és megtűztem. Végül, hogy a vadon és a természet jelképeként rátűztem az óriási leveleket.
Na, végre feltöltődtek az elemek, jöhet a kép!

7 megjegyzés:

martimez írta...

Ez nekem nagyon tetszik!

Trudi írta...

Köszi Márti, sokat töprengtem, melyik is legyen, ezek szerint jó választás volt.

martimez írta...

Nekem most másodszor(vagy csak sok horrort néztem) olyan drámai,egy kicsit félelmetes!Nehéz volt megcsinálni?
A piros foteles Y.S. könyv neked is meg van,nemjól emlékszem?nekem nagyon bonyolultnak tűnik,lehet ,hogy ő elkezdi az egyik sarokban a szabálytalan hatszögakat,és varrja amig van heky ,de ezt már utána varrni sokkal nehezebb,nem?Vagy nekünk is találomra kellene csinálni?!!!

martimez írta...

Mivel festetted a fekete részeket?

Trudi írta...

Nem volt olyan nehéz, mikor már biztos voltam benne. Fekete filccel "kifestettem" a vonalakat, azokon mentem végig a varrógéppel.
Megvan a Y.S. könyvem, sokszor néztem már, hogyan is állt össze, de ha jól látom, ott a minta 6 szög az még szabályos. De a másik rajzon, ahol már több is fel van rajzolva, ott már úgy látszik, hogy nem. A végeredményen sem. Nekem eszembe se jutott, hogy ne egymáshoz varrjak ilyen 6szögeket. Van egy kevés japán virágos anyagom, lehet, hogy abból varrom, de még nem mertem belevágni.

martimez írta...

KI kellene próbálni egy kisebb dolgon,hogy megy ez ...majd mutasd meg,ha rászánod magad!Van egy másik is,ami nagyon érdekes,az egy sárga fotelen van.Ott meg sötét sziromszerűket applikál virágokká,talán az nem olyan nehéz,azt szerintem tényleg szabadon rakosgatja,addig amíg fér...

Zelnice írta...

Nekem nagyon találó a "kanibálvidékre" ez a kép!
Élőben holnap megyek megnézni.