2008. szeptember 10., szerda

Összejövetel Ildinél

Az elmúlt szombaton - szept.6-án - jelenésünk volt Ildinél (Katafa) a fővárosban, hogy összehozzuk a miniket a Határtalanulra történő kiállítás céljából. (Megint hőséget fogtam ki, mint a múltkor, úgy látszik, ahányszor én Pestre megyek - főleg nyáron, és kora ősszel, ez van.)
Remek volt a hangulat, nagyon jól éreztem magam és viszonylag hamar sikerült dűlőre jutnunk az összeállítást illetően. Részleteket most nem árulok el, majd mindenki - aki ott lesz, láthatja. (de azért kukucskálni lehet itt: http://kulturaquiltek.blogspot.com
Úgy tűnik mindannyian hiányolnánk a projektet, ezért megszavaztuk - na, jó, Ildi felé kis ráhatással - , hogy folyt.köv.
Boldogan vettük tudomásul, hogy tovább varrjuk a miniket, sőt a következő ország kis hazánk lesz. Na, erre első gondolatom az volt, hogy irtó nehéz lesz. Most aztán semmi gulás, meg marhák és giccs, amit sajnos sok "turisztikai hivatal" elkövet a reklámfogások során. Szóval ezen még agyalnom kell. (Ma túróscsuszát főztem, és evés közben az a vicces ötletem támadt, mondtam is a férjemnek, hogy mi lenne, ha a csúszát varrnám ki. Szegény majd megfulladt a nevetéstől.)
Visszatérve Ildihez, megmutatta a különleges, modern technikákhoz használt kellékeit, így hát ezen fellelkesedve, előkaptam az összes Hírfoltot, amiben ezekről cikket írt és nekiláttam a beszerzésnek. Mindjárt a hőlégfuvón elakadtam, mivel "kis" városomban sajnos csak az a bizonyos másik barkácsáruház (obi) található, ahol ipari méretű a hőlégfúvó. De majdcsak sikerül beszerezni egy barkácsméretűt. Van olyan dolog is, ami hazánkban sem kapható, de szerencsére neten lehet rendelni. Most egyelőre rögzítem az agyamban ezeket a neveket és keresgélek.
Mégegyszer köszönet Ildinek a vendéglátásért, Mártának és Évinek a fuvarozásért, a többieknek pedig, hogy összejöttünk. Jól éreztem magam!

Nincsenek megjegyzések: