2008. szeptember 16., kedd

Összecsukható táska és képeslap



Lendületet vettem és nagy levegőt. Névnapra varrtam egy összecsukható bevásárló táskát és egy textil képeslapot. Az összecsukható táskánál először varrni akartam az alapot, de eszembe jutott B-ildi blogján látott lidl-es bevásárlószatyor. Mivel volt itthon, gyorsan beavattam, még vizesen kivasaltam (mivel molinó a lelkem, nehéz szárazon vasalni) és így már csak az összecsukható résznek valót kellett megvarrnom. Van egy jó kis anyagom - még 2004-ben vettem Szombathelyen az országoson, szerintem felvásároltam az összeset: kb. 4 méter volt, mert ilyet azóta sem találtam, régi konzervek feliratai, ebből lett a fedlap. A tihanyi táborban tanultak szerint pedig elkészült a saját festett anyagokból is a textil képeslap, amit gyöngyökkel diszítettem. A megajándékozott nagyon örült nekik. Én is, mivel végre újra nekiláttam a varrásnak.

2 megjegyzés:

Monika írta...

lelki szemeimmel látok valami szépeket...Milyen kár,hogy nem tudtad kefotózni!

Trudi írta...

Aranyos vagy! Majd jövő hónapban lesz ismét gépem, akkor megpróbálom pótolni.